استفاده از هوش مصنوعی برای پاسخ به 1900 سوال پرتکرار از تأمین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: استفاده از هوش مصنوعی برای پاسخ به 1900 سوال پر تکرار شهروندان از تأمین اجتماعی مد نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در آئین بهره برداری از ساختمان جدید مرکز ارتباطات اظهارداشت : امروز بهانه ای برای آغاز کار جدید جهت رسیدن به اهداف و کارهای نوین است.

وی افزود: امکانات فیزیکی هدف اصلی ما نیست و برای بهبود ارتباطات و پاسخگویی برنامه های خوبی در دست اقدام است. ما بنا داریم هیچ سوالی بدون پاسخ نماند و به همه ابهامات و گلایه ها و سوالات رسیدگی می کنیم و این محدود به پاسخگویی تلفنی نیست و از هوش مصنوعی و زیرساخت های تکنولوژی استفاده می کنیم تا مخاطبان اقناع شوند.

سالاری گفت: سوالات کلی 1900 مورد است که مردم به همین دلیل با تأمین اجتماعی تماس می گیرند و بنا داریم با بهره گیری از دستیار هوش مصنوعی و کارکنانمان پاسخ دهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: همه کارفرمایان، کارگردان و بازنشستگان و افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی می توانند از این نحوه پاسخگویی هوشمند در تأمین اجتماعی بهره مند شوند.

نظرات

captcha